Phone bermasalah, pening kepala satu hari dibuatnya. Kalau handphone rosak, dan rosak pula sikit-sikit, lebih baik pergi repair sahaja. Jimat! Kami rekemen korang pergi baiki di Kedai Repair Handphone Bandar Baru Bangi iaitu MRFIX.

 MRFIX Bandar Baru Bangi 
No.50, Jalan 7/7A, Seksyen 7, Bandar Baru Bangi, 43650 Bangi, Selangor Darul Ehsan
Landmark: JPJ Bangi (Blok Tengah)

Nombot WhatsApp ada kat bawah. Korang boleh tanya melalui wasap jika ada kemusykilan tentang kerosakan phone korang tu.

Kedai Repair Handphone Bandar Baru Bangi - MRFIX

Kedai Repair Handphone Bandar Baru Bangi

Macam-macam boleh repair di kedai ini, antaranya adalah seperti berikut:

✅ Masalah screen pecah Atau LCD rosak
✅ Phone masuk air
✅ Bateri Kong, atau bateri cepat habis
✅ Masalah Software
✅ Dan macam-macam lagi

Dekat kedai MrFix ini, boleh tengok technician repair secara depan-depan. Baru syok kan! 

Tengok gaya mereka repair phone ini, bergaya dan profesional.

Repair Laptop / Macbook di MRFIX

Selain repair handphone, korang juga boleh repair laptop dan juga MacBook kesayangan korang di sini.

Dekat Mana Lokasi Kedai MRFIX?

Mudah je, landmark dia dekat JPJ Bangi (Blok tengah). Kalau tak tahu juga kat mana, korang waze je MRFIX Bandar Baru Bangi atau klik button dibawah. Korang ikut je waze tu bawa. InsyaAllah tak sesat. 🙂

 MRFIX Bandar Baru Bangi 
No.50, Jalan 7/7A, Seksyen 7, Bandar Baru Bangi, 43650 Bangi, Selangor Darul Ehsan
Landmark: JPJ Bangi (Blok Tengah)

Waktu Operasi: 10AM – 9PM
Website: www.mrfix.my
Facebook: fb.com/MRFIXMOBILE
WhatsApp: 019-910 0531

FACEBOOK  WHATSAPP  WAZE

 


Siapa disebalik Rekemen.MY? Jom kenal kami di sini:
Perihal Rekemen.MY

 

 

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *