Kalau handphone korang rosak, dan rosak pula sikit-sikit, lebih baik pergi repair sahaja. Lebih menjimatkan! Kami rekemen korang pergi baiki di Kedai Repair Handphone Kajang Utama iaitu MRFIX.

Kedai MrFix dekat je dari Kajang Utama, lebih kurang 4km sahaja.

 MRFIX Smartphone Repair 
No.50, Jalan 7/7A, Seksyen 7, Bandar Baru Bangi, 43650 Bangi, Selangor Darul Ehsan
Landmark: JPJ Bangi (Blok Tengah)

Nombot WhatsApp ada kat bawah. Korang boleh tanya melalui wasap jika ada kemusykilan tentang kerosakan phone korang tu.

Kedai Repair Handphone Bandar Baru Bangi - MRFIX

Kedai Repair Handphone Kajang Utama

Macam-macam boleh repair di kedai ini, antaranya adalah seperti berikut:

✅ LCD rosak atau screen pecah
✅ Bateri Kong, atau bateri cepat habis
✅ Phone masuk air
✅ Masalah Software
✅ Dan macam-macam lagi

Dekat kedai MrFix ini, boleh tengok technician repair secara depan-depan. Baru syok kan! Repair Face2Face la lebih kurang.

Cara baiki pun kita dapat tahu, bergaya dan profesional.

Repair Laptop / Macbook di MRFIX

Selain repair handphone, korang juga boleh repair laptop dan juga MacBook korang di sini.

Dekat Mana Lokasi Kedai MRFIX?

Mudah je, landmark dia dekat JPJ Bangi (Blok tengah). Kalau tak tahu juga kat mana, korang waze je MRFIX Smartphone Repair. Atau klik waze di bawah 🙂

  MRFIX Smartphone & Laptop Specialist  
No.50, Jalan 7/7A, Seksyen 7, Bandar Baru Bangi, 43650 Bangi, Selangor Darul Ehsan
Landmark: JPJ Bangi (Blok Tengah)

Waktu Operasi: 10AM – 9PM
Website: www.mrfix.my
Facebook: fb.com/MRFIXMOBILE
WhatsApp: 019-910 0531

FACEBOOK  WHATSAPP  WAZE

 


Siapa disebalik Rekemen.MY? Jom kenal kami di sini:
Perihal Rekemen.MY

 

 

 

Join the Conversation

2 Comments

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *