Sewa Lori Pindah Rumah Puchong

Lori Pindah Rumah Puchong | Banyak faktor yang menyebabkan kita akan pindah rumah, antaranya adalah mahukan lokasi strategi dan yang penting berdekatan dengan pejabat mahupun kolej.

Bila ada situasi ini, barang-barang sedia ada, mesti dibawa dan nak dipindahkan ke rumah baru.

Nak buang atau jual, rasa sayang kalau barang dalam keadaan baik lagi. Contoh kalau ada peti dan mesin basuh, masa kita beli bukan main mahal. Tapi bila kita nak jual mesti harga teramat murah. Continue reading “Sewa Lori Pindah Rumah Puchong”

Pos Motor Lebih Mudah Guna Servis 4×4

Kalau dulu, biasanya kita dengar orang Pos Motor guna Pos Laju dan lori sahaja. Sekarang, semakin mudah, korang boleh pos motor dengan menggunakan servis 4×4.

Paling menarik, servis mereka door2door. Ambil dan hantar ke tempat korang. Lebih mudah kan! Sebab itu, kami sangat-sangat rekemen menggunakan perkhidmatan pos motor 4×4 ini. Mudah, cepat dan jimat. Continue reading “Pos Motor Lebih Mudah Guna Servis 4×4”

Pakej Percutian ke Sabah 2020

Pakej Percutian ke Sabah 2020 | Sabah memang terkenal dengan keunikan tersendiri, keindahan pulau-pulau dan sebagainya. Selalunya, kalau ke Sabah, tempat wajib pergi adalah sekitar Bandar Kota Kinabalu dan juga Kundasang

Tidak lupa juga di bahagian timur Sabah, tersegam indah pulau-pulau cantik seperti Pulau Mabul, Pulau Sipadan, Pulau Kapalai dan banyak lagi. Korang perlu pergi salah satu pulau ini nanti! Continue reading “Pakej Percutian ke Sabah 2020”

Kedai Repair Handphone Kajang Utama

Kalau handphone korang rosak, dan rosak pula sikit-sikit, lebih baik pergi repair sahaja. Lebih menjimatkan! Kami rekemen korang pergi baiki di Kedai Repair Handphone Kajang Utama iaitu MRFIX.

Kedai MrFix dekat je dari Kajang Utama, lebih kurang 4km sahaja.

 MRFIX Smartphone Repair 
No.50, Jalan 7/7A, Seksyen 7, Bandar Baru Bangi, 43650 Bangi, Selangor Darul Ehsan
Landmark: JPJ Bangi (Blok Tengah)

Nombot WhatsApp ada kat bawah. Korang boleh tanya melalui wasap jika ada kemusykilan tentang kerosakan phone korang tu.

Kedai Repair Handphone Bandar Baru Bangi - MRFIX

Kedai Repair Handphone Kajang Utama

Macam-macam boleh repair di kedai ini, antaranya adalah seperti berikut:

✅ LCD rosak atau screen pecah
✅ Bateri Kong, atau bateri cepat habis
✅ Phone masuk air
✅ Masalah Software
✅ Dan macam-macam lagi

Dekat kedai MrFix ini, boleh tengok technician repair secara depan-depan. Baru syok kan! Repair Face2Face la lebih kurang.

Cara baiki pun kita dapat tahu, bergaya dan profesional.

Repair Laptop / Macbook di MRFIX

Selain repair handphone, korang juga boleh repair laptop dan juga MacBook korang di sini.

Dekat Mana Lokasi Kedai MRFIX?

Mudah je, landmark dia dekat JPJ Bangi (Blok tengah). Kalau tak tahu juga kat mana, korang waze je MRFIX Smartphone Repair. Atau klik waze di bawah 🙂

  MRFIX Smartphone & Laptop Specialist  
No.50, Jalan 7/7A, Seksyen 7, Bandar Baru Bangi, 43650 Bangi, Selangor Darul Ehsan
Landmark: JPJ Bangi (Blok Tengah)

Waktu Operasi: 10AM – 9PM
Website: www.mrfix.my
Facebook: fb.com/MRFIXMOBILE
WhatsApp: 019-910 0531

FACEBOOK  WHATSAPP  WAZE

Center map
Traffic
Bicycling
Transit

 


Siapa disebalik Rekemen.MY? Jom kenal kami di sini:
Perihal Rekemen.MY

 

 

 

Kedai Repair Handphone Bandar Baru Bangi

Phone bermasalah, pening kepala satu hari dibuatnya. Kalau handphone rosak, dan rosak pula sikit-sikit, lebih baik pergi repair sahaja. Jimat! Kami rekemen korang pergi baiki di Kedai Repair Handphone Bandar Baru Bangi iaitu MRFIX.

 MRFIX Bandar Baru Bangi 
No.50, Jalan 7/7A, Seksyen 7, Bandar Baru Bangi, 43650 Bangi, Selangor Darul Ehsan
Landmark: JPJ Bangi (Blok Tengah)

Nombot WhatsApp ada kat bawah. Korang boleh tanya melalui wasap jika ada kemusykilan tentang kerosakan phone korang tu.

Kedai Repair Handphone Bandar Baru Bangi - MRFIX

Kedai Repair Handphone Bandar Baru Bangi

Macam-macam boleh repair di kedai ini, antaranya adalah seperti berikut:

✅ Masalah screen pecah Atau LCD rosak
✅ Phone masuk air
✅ Bateri Kong, atau bateri cepat habis
✅ Masalah Software
✅ Dan macam-macam lagi

Dekat kedai MrFix ini, boleh tengok technician repair secara depan-depan. Baru syok kan! 

Tengok gaya mereka repair phone ini, bergaya dan profesional.

Repair Laptop / Macbook di MRFIX

Selain repair handphone, korang juga boleh repair laptop dan juga MacBook kesayangan korang di sini.

Dekat Mana Lokasi Kedai MRFIX?

Mudah je, landmark dia dekat JPJ Bangi (Blok tengah). Kalau tak tahu juga kat mana, korang waze je MRFIX Bandar Baru Bangi atau klik button dibawah. Korang ikut je waze tu bawa. InsyaAllah tak sesat. 🙂

 MRFIX Bandar Baru Bangi 
No.50, Jalan 7/7A, Seksyen 7, Bandar Baru Bangi, 43650 Bangi, Selangor Darul Ehsan
Landmark: JPJ Bangi (Blok Tengah)

Waktu Operasi: 10AM – 9PM
Website: www.mrfix.my
Facebook: fb.com/MRFIXMOBILE
WhatsApp: 019-910 0531

FACEBOOK  WHATSAPP  WAZE

Center map
Traffic
Bicycling
Transit

 


Siapa disebalik Rekemen.MY? Jom kenal kami di sini:
Perihal Rekemen.MY

 

 

 

Kedai Repair Handphone Kajang

Kedai Repair Handphone Kajang | Handphone dah sebati dalam kehidupan seharian. Tak buka phone sehari dah rasa tak tentu arah. Tambah-tambah bila phone rosak. Kan!

Bila rosak terfikir nak beli phone baru, tapi kalau rosak sikit-sikit tu, baik korang baiki je. Lebih jimat. 

Banyak kedai repair phone sekitar Kajang & Bangi. Kalau korang tak tahu nak pergi kedai mana, mai kami rekemen. Kami rekemen korang pergi ke Kedai di Bangi – CHAMO BANGI.

Dekat je dengan Kajang, dalam 4km sahaja dari Bandar Kajang. Yang penting puas hati.

Continue reading “Kedai Repair Handphone Kajang”

Kedai Repair Handphone Senawang

Kedai Repair Handphone Senawang| Sekarang sudah banyak kedai repair hanphone di Seremban dan Senawang. Boleh pilih.

Untuk orang sekitar Senawang, kami rekemen satu kedai repair handphone terbaik iaitu GILA GADGETS

Kedai Repair Handphone Senawang - Gila Gadgets Senawang

Kedai Repair Handphone Senawang
Gila Gadgets Senawang (Smartphone Repair & Accessories)
Lokasi: No. 18, Jalan BPS, Senawang, Negeri Sembilan
Waktu Operasi: 10 AM – 10 PM (Buka setiap hari)

Segala pertanyaan, korang boleh WhatsApp mereka secara terus. Nombor WhatsApp ada di bawah artikel ini, scroll sikit je uolls. 😛 Terima kasih!

Menariknya, Kedai Gila Gadgets ini menawarkan servis repair phone secara face2face. Maksudnya, korang boleh tengok mereka baiki depan korang. Memang Terbaiklah!

Kalau anda ada hal lain dan tak boleh tunggu lama-lama, apa kata tinggal je phone di kedai mereka untuk dibaiki. Bila siap datang ambil. 

Macam-macam kerosakan yang boleh di baiki seperti:

Repair Phone Senawang LCD Rosak

📱 LCD Pecah atau Rosak
📱 Bateri Kembung
📱 Masalah Sistem
📱 Phone Masuk Air
📱 Dan banyak lagi

Setakat ini, sambutan amat memberangsakan. Berikut adalah antara gambar-gambar pelanggan GILA GADGETS.

  Gila Gadgets Senawang N9  

Lokasi: No. 18, Jalan BPS, Senawang, Negeri Sembilan
Waktu Operasi: 10 AM – 10 PM (Buka setiap hari)
Website: https://www.gilagadgets.com.my/
Facebook: Gila Gadgets Senawang – Smartphone Repair
Hotline No: +603- 84081531
WhatsApp: +6018-966 6531

FACEBOOK  WHATSAPP  WAZE

Center map
Traffic
Bicycling
Transit

 


Siapa disebalik Rekemen.MY? Jom kenal kami di sini:
Perihal Rekemen.MY

Kedai Repair Handphone Shah Alam

Kedai Repair Handphone Shah Alam| Sekarang sudah banyak kedai repair hanphone di Shah Alam, Seksyen 7 ada, Seksyen 2 ada, Seksyen 9 pun ada. Memang banyak. Tunggu pilih sahaja. 

Untuk orang Shah Alam, kami rekemen satu kedai repair handphone di Seksyen 13 Shah Alam, iaitu GILA GADGETS

Gambar bawah ini adalah bahagian dalam Kedai Gila Gadgets Shah Alam

Kedai Repair Handphone Shah Alam
Gila Gadgets Shah Alam (Smartphone Repair & Accessories)
Lokasi: 12 A, Jalan Boling Padang F 13/F, Seksyen 13, 40100 Shah Alam, Selangor.
Waktu Operasi: 10 AM – 10 PM (Buka setiap hari)

Segala pertanyaan, korang boleh WhatsApp mereka secara terus. Nombor WhatsApp ada di bawah artikel ini, scroll sikit je uolls. 😛 Terima kasih!

Menariknya, Kedai Gila Gadgets ini menawarkan servis repair phone secara face2face. Maksudnya, korang boleh tengok mereka baiki depan korang. Memang Terbaiklah!

Namu, kalau anda ada hal lain dan tak boleh tunggu lama-lama, apa kata tinggal je phone di kedai untuk dibaiki. Bila siap datang ambil. 

Macam-macam kerosakan yang boleh di baiki seperti:

kedai repair handphone Seksyen 13 Shah Alam

📱Bateri Kembung
📱 LCD Pecah atau Rosak
📱 Masalah Sistem
📱 Phone Masuk Air
📱 Dan banyak lagi

Setakat ini, sambutan amat memberangsakan. Berikut adalah antara gambar-gambar pelanggan GILA GADGETS.

  Gila Gadgets Shah Alam  

Lokasi: 12 A, Jalan Boling Padang F 13/F, Seksyen 13, 40100 Shah Alam, Selangor.
Landmark : Bertentangan Menara U, MSU.
Waktu Operasi: 10 AM – 10 PM (Buka setiap hari)
Website: https://www.gilagadgets.com.my/
Facebook: Gila Gadgets Shah Alam – Smartphone Repair
Hotline No: +603- 84081531
WhatsApp: +019-982 0531

FACEBOOK  WHATSAPP  WAZE

Center map
Traffic
Bicycling
Transit

 


Siapa disebalik Rekemen.MY? Jom kenal kami di sini:
Perihal Rekemen.MY

Kedai Repair Handphone Taman Permata

Kedai Repair Handphone Taman Permata KL | Banyak punca yang boleh menyebabkan handphone rosak. Biasanya, disebabkan masuk air, bateri sudah terlalu lama dan banyak lagi. Kalau dah rosak sikit-sikit, baik repair je, boleh jimat.

Kalau korang nak repair phone, kami rekemen satu kedai repair handphone di Taman Permata KL, iaitu GILA GADGETS

Kedai Repair Handphone KL | GILA GADGETS

Kedai Repair Handphone Taman Permata KL
Nama Kedai: GILA GADGETS KL
Lokasi: 2759 Jalan Cangkat Permata, Taman Permata Kuala Lumpur
Waktu Operasi: 10 AM – 10 PM (Buka setiap hari)

Segala pertanyaan, korang boleh WhatsApp mereka secara terus. Nombor WhatsApp ada di bawah artikel ini, scroll sikit je uolls. 😛 Terima kasih!

Menariknya, Kedai Gila Gadgets ini menawarkan servis repair phone secara face2face. Maksudnya, korang boleh tengok mereka baiki depan korang. Memang Terbaiklah!

Kedai Repair Phone KL

Walaubagaimanapun, kalau korang ada hal lain dan tak boleh tunggu, korang tinggal je phone korang. Bila siap datang ambil. 

Setakat ini, sambutan amat memberangsakan dan review pun baik-baik. Berikut adalah antara gambar-gambar pelanggan GILA GADGETS.

  Kedai Repair Handphone Taman Permata KL 

Lokasi: 2759 Jalan Cangkat Permata, Taman Permata KL
Waktu Operasi: 10 AM – 10 PM (Buka setiap hari)
Website: https://www.gilagadgets.com.my/
Facebook: Gila Gadgets Taman Permata – Smartphone Repair
Hotline No: +603- 84081531
WhatsApp: +6018-966 6531

FACEBOOK  WHATSAPP  WAZE

Center map
Traffic
Bicycling
Transit

 


Siapa disebalik Rekemen.MY? Jom kenal kami di sini:
Perihal Rekemen.MY